plipp

Alla inlägg under augusti 2010

Av plipp - 13 augusti 2010 22:14

Skulle följt med till stallet men nepp det går liksom int att åka tre på moppe så jag fick stanna hemma... 

 

 sitter och lyssnar på saterlaight.. god natt ska gå upp nu...

Av plipp - 13 augusti 2010 21:38

Så äntligen nu kan jag ladda upp bilder...

här kommer några..

  

Nååå... bilder från emaus kannin ungar..

 

 

 

  

 

 

    

 

 

   

 

 

min mat XD.... 

Av plipp - 13 augusti 2010 17:50

ja man kan säja att fredagen den 13 är en otursdag för i dag när jag skulle ge cameliaen kvist med löv tog hon fel och bet i min finger så att det börjar blöda.

-aaaooooo!!!!!! det gorde as ont men jag får skylla mig själv....

 

ja det kommer bilder sen hade igentligen tänkt att ladda in bilder nu men pappa ville inte logga in så då kommer jag inte åt mina bilder... suck men i kväll gör jag det efter stallet (igen :D ).

    

 

                                    /Plipp

Av plipp - 12 augusti 2010 17:04

Yea... har komenterat massa bloggar.  jag tror att jag får lägga i hop alla inlägg till ett...

vet inte hur jag ska göra. Ne nu får jag sluta inga mera inlägg fören i kväll eller i morrgon.(Det blir nog i kväll vet inte om jag kan holla mig. Jag är beroende av att skriva på datorn.  hehe  )

Av plipp - 12 augusti 2010 14:56

Folk tror ju att jag inte gör annat än bloggar men det gör jag. Men jag vill ju att folk ska läsa och tycka att det är roligt... det kommer nog bli mer och mer sällan och sen mer och mer igen lite upp och ner. just nu går det upp.

 

Komentera och fråga och var gärna med på om röstningar och tipsa era vänner om min blogg. hehe jag tycker det är kul att skriva kanske inte hela tiden om mig.då blir man lätt utråked holler ni/du inte med?

Jag her massa bilder på mat,blomor och allt...  

 

I dag har jag som tur är inte så ony i knät... klantiha jag vi kom inte fram fören 20:56 i går kväll.  Då år vi  vofflor.

-mmmmm... vad gott.jag åt inte alls många  

 

    

Av plipp - 12 augusti 2010 14:26

Hehe nu gör jag reklam för min kompis blogg www.anniiemaria.bloggplatsen.se

 

hehe sitter ute på verandan och ska äta glass.

bilder kommer när jag kommit hem. :D  

/Plipp

Av plipp - 11 augusti 2010 22:36

Jaa jag var på väg in för att hämta mobilen innan vi åkte när jag halkade och slogg knät i järnstacketet. Jag skrek det gorde så ont. Vi sat inne en lång stund säker 20-30 minuter innan pappa sa att vi får åka till sjukhuset.  

 

först väntade jag i 20 min. och så klämde doktorn på det och sa att jag skulle åka till rönkten. (stavning?) vi sat där i tre och en halv timma. -.- som tur var hade jag min sysster med.   så vi fick roa oss med fia med knuff.

 

när vi efte många timmars väntan blev vi klara men som tur var var det ingen sprika i benet men jag kan inte stödja på det för då ramlar jag i hop.

/PLIPP 

Av plipp - 10 augusti 2010 23:59

aa just det vi ska till faramor och farfar nu i morrgon. så jag kan inte blogga på ett par dagar.  

men det ska bli kul att träffa farmor och farfar.jag träffar dom så sällan.   hehe jag har lite kul med smilysarna i bland. så hej rå  /PLIPP

Presentation


Plipp...

mit liv. mina val...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 bara bra
 ok
 jätte bra
 ehe, bra nja...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards